90s生まれミレニアル世代のメモ帳/備忘録

アメリカ東海岸の片隅から、読んだ記事や本で気になった箇所をメモするブログ。

Zara Larsson, MNEK - Never Forget You 歌詞和訳

f:id:yougaku-eigo:20160805102856p:plain


Zara Larsson, MNEK - Never Forget You

Never Forget You

Never Forget You

  • Zara Larsson & MNEK
  • ポップ
  • ¥250

 

【サビ・コーラス歌詞和訳】

[Pre-Chorus]
Cause once upon a time you were my everything
It's clear to see that time hasn't changed a thing
It's buried deep inside me but I feel there's something you should know

あの頃はあなたが私のすべてだったから
これだけ明らかなの 時間経っても何一つ変わらない
心に奥に葬ってるけど、あなたのに知ってほしいことがあるの

[Chorus]
I will never forget you
You will always be by my side
From the day that I met you
I knew that I would love you 'til the day I die
And I will never want much more
And in my heart, I will always be sure
I will never forget you
And you will always be by my side
'Til the day I die

あなたを忘れない
ずっと私のそばにいる
初めて出会った日から
死ぬまであなたを愛するだろうとわかっていたわ
これ以上望まない
私のハートの中では、いつも明らかだった
あなたを忘れない
ずっと私のそばにいる

初めて出会った日から

safariman.hatenadiary.com