90s生まれミレニアル世代のメモ帳/備忘録

アメリカ東海岸の片隅から、読んだ記事や本で気になった箇所をメモするブログ。

Zara Larsson, MNEK - Never Forget You 歌詞和訳

f:id:yougaku-eigo:20160802223111p:plain

【サビ・コーラス歌詞和訳】

 

[Pre-Chorus]

Cause once upon a time you were my everything

It's clear to see that time hasn't changed a thing

It's buried deep inside me but I feel there's something you should know

 

あの頃はあなたが私のすべてだったから

これだけ明らかなの 時間経っても何一つ変わらない

心に奥に葬ってるけど、あなたのに知ってほしいことがあるの

 

[Chorus]

I will never forget you

You will always be by my side

From the day that I met you

I knew that I would love you 'til the day I die

And I will never want much more

And in my heart, I will always be sure

I will never forget you

And you will always be by my side

'Til the day I die

 

あなたを忘れない

ずっと私のそばにいる

初めて出会った日から

死ぬまであなたを愛するだろうとわかっていたわ

これ以上望まない

私のハートの中では、いつも明らかだった

あなたを忘れない

ずっと私のそばにいる

初めて出会った日から

 

safariman.hatenadiary.com